fbpx

HOLDPLAN

HOLDBESKRIVELSE

For dig der bare gerne vil brænde igennem i en time. Funktionel består typisk af en opvarmning og herefter 1 eller flere workouts. Øvelserne tager udgangspunkt i funktionelle løft, eksplosivt arbejde og høj intensitet. Vi anbefaler, at du kender til grundlæggende løfteteknikker. 
Denne time tager udgangspunkt i bevægelse, mobilitet og balance i særlige færdigheder såsom håndstand, kravlebevægelser, typer af squats osv. Holdet kan være teknisk udfordrende til tider, men vores dygtige instruktører vil sørge for, at alle kan være med.

En form for funktionel træning, hvor vi bruger minimalt udstyr, forskellige movement øvelser og kropsvægtsøvelser. En god begyndertime hvor træningen ikke er meget anstrengende, men tillader dig udforske din bevægelighed bedre og stadig bruge redskaber til at hjælpe dig i din træning.

Vi bruger forskellige bokse kombinationer og kombinerer fodarbejde, hovedbevægelse og defensiv træning til at give dig en realistisk boksning oplevelse. Vi bruger også andet udstyr som kasser, sjippetorv og håndvægte til at give dig en mere holistisk træningsoplevelse.

Vægter du smidighed, mobilitet og kernestyrke højt, så er yoga noget for dig. Vores dygtige instruktører hjælper dig igennem de forskellige stillinger, så du føler dig tryg.  Du vil møde forskellige former for yoga, som vinyasa og stråla. Alle kan være med. 

Her arbejder vi med styrketræning gennem løft primært med en vægtstang i hænderne. Vi vil arbejde med teknikken i løft som dødløft, squat, bænkpres, træk (snatch), stød (clean and jerk) og forskellige støtteøvelser hertil.  Hvis du ønsker at blive en stærkere udgave af dig selv er dette holdet for dig. 

UNDERVISERE

EDDIE MURRAY

Eddies sportslige baggrund er brydning og Mixed Martial Art. Eddie har en utrolig evne til at få dig til at bevæge dig bedre end du nogensinde har gjort. Han råder over 18 års erfaring som holdinstruktør.

Hold: Movement, Funktionel

SIMON HUSTED

Simons sportslige baggrund er gymnastik, håndbold og styrkeløft. Han har et godt syn for hvordan din tekniske tilgang skal være til specifikke løft.  Simon har været holdinstruktør i 6 år. 

Hold: Movement, Funktionel og
Funktionel Styrke

FABIENNE PAULY-TASKI

Fabienne underviser i Strala yoga, der er en yogaform baseret på naturlig bevægelse, og har fokus på vejrtrækning og at mærke efter. Yogastillingerne er kombineret gennem et flow og opbygger en balance mellem styrke, smidighed, stabilitet og mobilitet. 

Hold: Yoga

BENJAMIN HJERTEMOD

Benjamin er specialiseret i movement træning. Movement bruges som en form for rehabilitering, generel mobilitet og styrke træning. Benjamin er også specialiseret i vane coaching.

Hold: Movement, Funktionel Movement

MORTEN LANGE 

Mortens sportslige baggrund stammer fra svømning, gymnastik og vægtløftning. Han har specialiseret sig i håndstand og calisthenics, hvilket også vil opleves i hans undervisning, hvor der ofte vil arbejdes med forskellige kropsvægtsøvelser som f.eks. frontlever, backlever, planche, L-sit og håndstand.

Hold: Movement

BJÖRK SIGURDARDÓTTIR

Björk har over 10 års erfaring med yoga. Hun blev Yoga Allience certificeret i januar 2018 og har yderligere certificering fra Mindful Strength. Hun har været holdinstruktør i 3 år. 

Hold: Yoga, Funktionel

KASPER STIG HENRIKSEN

Kasper sportslige erfaring er primært kajakroning samt redskabsgymnastik, yoga og movement. Han er god til at strikke spændende og udfordrende øvelser sammen på hans hold. Kasper har været holdinstruktør siden 2016.

Hold: Movement, Funktionel Movement, Funktionel Strength

STEFAN NØRRELUND

Stefan har undervist i diverse former for træning i over 8 år. Hans sportslige baggrund er styrke- og vægtløftning og crossfit. 

Hold: Funktionel, Funktionel Movement

 

SIRI KNUDSEN

Hold: Funktionel Movement

Adresse: 
Movement Method
Tomsagervej 2
8230 Aabyhøj

Kontakt:
E-mail: info@movementmethod.dk
Telefon: 60 57 64 74

Åbningstider center:
Man-fre: 06.00 - 22.00
Lør-søn: 08.00 - 16.00
Åbningstider telefon:
Man-fre: 10.00 - 14.00
Lør-søn: 10.00 - 12.00

FAQ