fbpx

HOLDPLAN

Gældende for uge 23

HOLDBESKRIVELSE

For dig der bare gerne vil brænde igennem i en time. Funktionel består typisk af en opvarmning og herefter 1 eller flere workouts. Øvelserne tager udgangspunkt i funktionelle løft, eksplosivt arbejde og høj intensitet. Vi anbefaler, at du kender til grundlæggende løfteteknikker. Derfor kan det være en god ide at tage holdet Styrke og løft inden. 
Denne time tager udgangspunkt i bevægelse, mobilitet og balance i særlige færdigheder såsom håndstand, kravlebevægelser, typer af squats osv. Holdet kan være teknisk udfordrende til tider, men vores dygtige instruktører vil sørge for, at alle kan være med.

Vores dygtige instruktører Michael Schjøtt og Jonas Dresher vil guide dig igennem en times træning, hvor træningsprincipper og udfordringer inden for Obstacle Course Race (forhindringsløb) vil blive gennemgået og efterprøvet. Forbered dig på tekniktræning og høj intensitet. Alle kan være med. 

Her arbejder vi med styrketræning gennem løft primært med en vægtstang i hænderne. Vi vil arbejde med teknikken i løft som dødløft, squat, bænkpres, træk (snatch), stød (clean and jerk) og forskellige støtteøvelser hertil.  Hvis du ønsker at blive en stærkere udgave af dig selv er dette holdet for dig. Alle kan være med.
.
Holdet tager udgangspunkt i træningsredskabet TRX. I en TRX kan alverdens øvelser laves. Pres-, træk-, lunge- og squatvariationerkan laves i dette udstyr. Derudover sættes der fokus på styrken omkring mavemuskulaturen. Vores dygtige instruktør sørger for at hjælpe med at opretholde den korrekte teknik i de forskellige TRX-øvelser. Alle kan være med.
Vægter du smidighed, mobilitet og kernestyrke højt, så er yoga noget for dig. Vores dygtige instruktører hjælper dig igennem de forskellige stillinger, så du føler dig tryg. Alle kan være med.

Stråla yoga er en yogaform baseret på naturlig bevægelse med fokus på vejrtrækning og at mærke efter. Yogastillingerne er kombineret gennem et flow og indebærer lethed, koordination og ynde. Gennem Stråla opbygges en balance mellem styrke, smidighed, stabilitet og mobilitet. Alle kan være med. ement, funktionel træning, functional training, OCR, obstacle course race, yoga, strala yoga, styrketræning, strength training, personlig træning, personal training, pt, z-health, painfree, smertefri

UNDERVISERE

EDDIE MURRAY

Eddies sportslige baggrund er brydning og Mixed Martial Art. Eddie har en utrolig evne til at få dig til at bevæge dig bedre end du nogensinde har gjort. Han råder over 18 års erfaring som holdinstruktør.

Hold: Movement, Funktionel

SIMON HUSTED

Simons sportslige baggrund er gymnastik, håndbold og styrkeløft. Han har et godt syn for hvordan din tekniske tilgang skal være til specifikke løft.  Simon har været holdinstruktør i 6 år. 

Hold: Movement, Funktionel og
Styrke og løft

MICHAEL SCHJØTT

Michael dyrker OCR (obstacle course race) på eliteplan og er en af Danmarks bedste i netop denne disciplin. Michael har 7 års erfaring som holdinstruktør.

Hold: OCR, TRX og Funktionel

MARTIN MOESGAARD

Martin har en baggrund indenfor gymnastik, parkour, slackline, movement og andre kreative træningsformer. I 2014 fik Martin sin kandidatgrad i Exercise and Sport Science og har gennemført både level 1 og 2 af AcroYoga Montreal Teacher Training. Martin underviser i gymnastik og idræt på Aalborg Universitet, samt movement, funktionel træning og acroyoga gennem hans firma, www.TrainMovePlay.com.

Hold: Movement

SARAH MOESGAARD 

Sarah startede sin træningskarriere med en kandidatgrad i koreografi, hvorefter hun blev Yoga Alliance og Pilates Method Alliance certificeret. Hun har gennemført både level 1 og 2 af AcroYoga Montreal Teacher Training og tilbyder undervisning i thai bodywork, dans, yoga, pilates, movement og acroyoga gennem hendes firma, www.TrainMovePlay.com.

Hold: Yoga

FABIENNE PAULY-TASKI

Fabienne underviser i Strala yoga, der er en yogaform baseret på naturlig bevægelse, og har fokus på vejrtrækning og at mærke efter. Yogastillingerne er kombineret gennem et flow og opbygger en balance mellem styrke, smidighed, stabilitet og mobilitet. 

Hold: Yoga

JONAS DRESHER

Jonas har stor erfaring som både OCR løber og træner.  Jonas’ timer tager udgangspunkt i din personlige forbedring i forhindringer og generel styrke- og konditionstræning. Det er for alle niveauer og med garanti for udfordring. 

Hold: OCR

Adresse: 
Movement Method
Tomsagervej 2
8230 Aabyhøj

Kontakt:
E-mail: info@movementmethod.dk
Telefon: 50 75 71 05

Åbningstider center:
Man-fre: 06.00 - 22.00
Lør-søn: 08.00 - 16.00
Åbningstider telefon:
Man-fre: 10.00 - 14.00
Lør-søn: 10.00 - 12.00

FAQ