fbpx

HOLDPLAN

HOLDBESKRIVELSE

For dig der bare gerne vil brænde igennem i en time. Funktionel består typisk af en opvarmning og herefter 1 eller flere workouts. Øvelserne tager udgangspunkt i funktionelle løft, eksplosivt arbejde og høj intensitet. Vi anbefaler, at du kender til grundlæggende løfteteknikker. Derfor kan det være en god ide at tage holdet Styrke og løft inden. 
Denne time tager udgangspunkt i bevægelse, mobilitet og balance i særlige færdigheder såsom håndstand, kravlebevægelser, typer af squats osv. Holdet kan være teknisk udfordrende til tider, men vores dygtige instruktører vil sørge for, at alle kan være med.

Vores dygtige instruktører Michael Schjøtt og Jonas Dresher vil guide dig igennem en times træning, hvor træningsprincipper og udfordringer inden for Obstacle Course Race (forhindringsløb) vil blive gennemgået og efterprøvet. Forbered dig på tekniktræning og høj intensitet. Alle kan være med. 

Her arbejder vi med styrketræning gennem løft primært med en vægtstang i hænderne. Vi vil arbejde med teknikken i løft som dødløft, squat, bænkpres, træk (snatch), stød (clean and jerk) og forskellige støtteøvelser hertil.  Hvis du ønsker at blive en stærkere udgave af dig selv er dette holdet for dig. Alle kan være med.
.
Holdet tager udgangspunkt i træningsredskabet TRX. I en TRX kan alverdens øvelser laves. Pres-, træk-, lunge- og squatvariationerkan laves i dette udstyr. Derudover sættes der fokus på styrken omkring mavemuskulaturen. Vores dygtige instruktør sørger for at hjælpe med at opretholde den korrekte teknik i de forskellige TRX-øvelser. Alle kan være med.
Vægter du smidighed, mobilitet og kernestyrke højt, så er yoga noget for dig. Vores dygtige instruktører hjælper dig igennem de forskellige stillinger, så du føler dig tryg. Alle kan være med.

Stråla yoga er en yogaform baseret på naturlig bevægelse med fokus på vejrtrækning og at mærke efter. Yogastillingerne er kombineret gennem et flow og indebærer lethed, koordination og ynde. Gennem Stråla opbygges en balance mellem styrke, smidighed, stabilitet og mobilitet. Alle kan være med. ement, funktionel træning, functional training, OCR, obstacle course race, yoga, strala yoga, styrketræning, strength training, personlig træning, personal training, pt, z-health, painfree, smertefri

UNDERVISERE

EDDIE MURRAY

Eddies sportslige baggrund er brydning og Mixed Martial Art. Eddie har en utrolig evne til at få dig til at bevæge dig bedre end du nogensinde har gjort. Han råder over 18 års erfaring som holdinstruktør.

Hold: Movement, Funktionel

SIMON HUSTED

Simons sportslige baggrund er gymnastik, håndbold og styrkeløft. Han har et godt syn for hvordan din tekniske tilgang skal være til specifikke løft.  Simon har været holdinstruktør i 6 år. 

Hold: Movement, Funktionel og
Styrke og løft

FABIENNE PAULY-TASKI

Fabienne underviser i Strala yoga, der er en yogaform baseret på naturlig bevægelse, og har fokus på vejrtrækning og at mærke efter. Yogastillingerne er kombineret gennem et flow og opbygger en balance mellem styrke, smidighed, stabilitet og mobilitet. 

Hold: Yoga

BENJAMIN HJERTEMOD

Benjamin er specialiseret i movement træning. Movement bruges som en form for rehabilitering, generel mobilitet og styrke træning. Benjamin er også specialiseret i vane coaching.

Hold: Movement

MORTEN LANGE 

 

 

BJÖRK SIGURDARDÓRTTIR

Björk har over 10 års erfaring med yoga. Hun blev Yoga Allience certificeret i 2018 og har yderligere certificering fra Mindful Strength. Hun underviser typisk i vinyasa yoga med fokus på styrke og at mærke efter i kroppen.

Hold: Yoga

Adresse: 
Movement Method
Tomsagervej 2
8230 Aabyhøj

Kontakt:
E-mail: info@movementmethod.dk
Telefon: 60 57 64 74

Åbningstider center:
Man-fre: 06.00 - 22.00
Lør-søn: 08.00 - 16.00
Åbningstider telefon:
Man-fre: 10.00 - 14.00
Lør-søn: 10.00 - 12.00

FAQ